You are currently viewing قریش ایک ایسا قبیلہ ہے جس نے تاریخ اسلام میں اہم کردار ادا کیا۔
quresh aik aisa qabeela hai jis ne tareekh islam mein ahem kirdaar ada kya .

قریش ایک ایسا قبیلہ ہے جس نے تاریخ اسلام میں اہم کردار ادا کیا۔

  • Post author:
  • Post category:Quran Pak

قریش ایک ایسا قبیلہ ہے جس نے تاریخ اسلام میں اہم کردار ادا کیا۔ یہ قبیلہ مکہ میں مقیم تھا اور کعبہ کی دیکھ بھال کا ذمہ دار تھا، جو اس وقت عرب کا سب سے اہم مذہبی مقام تھا۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم بھی قبیلہ قریش کے ایک فرد تھے۔

قبیلہ قریش کئی قبیلوں میں بٹا ہوا تھا، ہر قبیلہ کا اپنا سردار تھا۔ سب سے نمایاں قبیلہ بنو ہاشم تھا جو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا قبیلہ تھا۔ بنو ہاشم اپنی غیرت، بہادری اور سخاوت کے لیے مشہور تھے۔

ظہور اسلام سے قبل قریش تجارت و تجارت میں مشغول تھے اور انہوں نے پورے جزیرہ نما عرب میں تجارتی راستے قائم کر رکھے تھے۔ قریش بھی بت پرستی کے عمل میں شامل تھے اور اسلام کے اس پیغام کے خلاف مزاحم تھے جب اس کی پہلی بار پیغمبر محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے تبلیغ کی تھی۔

تاہم، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اللہ تعالیٰ کی طرف سے وحی ملنے کے بعد، آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے قریش کو اسلام کا پیغام دینا شروع کیا۔ قریش کی مخالفت اور ظلم و ستم کا سامنا کرنے کے باوجود، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اسلام کا پیغام پھیلانا جاری رکھا، اور آخر کار، قبیلہ قریش کے بہت سے افراد نے اسلام قبول کیا۔

خلاصہ یہ کہ قبیلہ قریش نے اسلام کی تاریخ میں ایک اہم کردار ادا کیا اور ان کا قبول اسلام پورے عرب اور اس سے باہر مذہب کے پھیلاؤ میں ایک اہم عنصر تھا۔