You are currently viewing یہ اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے اور قرآن مجید میں اس کا ذکر 16 بار آیا ہے
yeh Allah ke 99 naam mein se aik hai aur quran Majeed mein is ka zikar 16 baar aaya ha

یہ اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے اور قرآن مجید میں اس کا ذکر 16 بار آیا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

اللہ الحق کے نام کا مطلب ہے “حقیقت” یا “حقیقت”۔ یہ اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے اور قرآن مجید میں اس کا ذکر 16 بار آیا ہے۔

عربی میں لفظ حق کے متعدد معنی ہیں جن میں “حقیقت”، “حقیقت”، “انصاف” اور “حق” شامل ہیں۔ اللہ کے حوالے سے، الحق سے مراد اس کی مکمل سچائی، اس کا کامل انصاف اور اس کی حتمی حقیقت ہے۔اللہ واحد حقیقی معبود ہے اور وہ تمام سچائیوں کا سرچشمہ ہے۔ اُس کی باتیں سچی ہیں، اُس کے وعدے سچے ہیں، اور اُس کے احکام سچے ہیں۔ وہ حتمی حقیقت ہے، اور جو کچھ موجود ہے وہ اس کی نسبت ہے۔الحق نام ہمیں یاد دلاتا ہے کہ صرف اللہ ہی پر بھروسہ کیا جا سکتا ہے۔ وہی واحد ہے جو حقیقی معنوں میں عادل ہے، اور وہی واحد ہے جو ہمیں ابدی خوشی دے سکتا ہے۔یہاں قرآن مجید کی چند آیات ہیں جن میں الحق کا نام ذکر کیا گیا ہے:”اور اللہ حق ہے اور اس کی باتیں حق ہیں اور وہ غیب کا جاننے والا ہے۔” (قرآن 22:62)
“اور وہی حق ہے اور اس کے سوا کوئی معبود نہیں اور بے شک اللہ غالب اور حکمت والا ہے۔” (قرآن 22:63)اور کہہ دو کہ حق آ گیا اور باطل مٹ گیا۔ بے شک، باطل ہمیشہ مٹنے والا ہے۔” (قرآن 17:81)الحق نام اللہ کی عظمت اور اس کی مکمل سچائی کی ایک طاقتور یاد دہانی ہے۔ یہ ایک ایسا نام ہے جس پر ہمیں غور کرنا چاہیے اور اس پر غور کرنا چاہیے، تاکہ ہم اللہ کو مزید گہرائی سے جان سکیں اور اس سے زیادہ حقیقی محبت کر سکیں۔