You are currently viewing الماجد اللہ  کے 99 ناموں میں سے ایک نام  ہے
al majid Allah ke 99 naamon mein se aik name hai

الماجد اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک نام ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

اسلام میں، اللہ الماجد اللہ (SWT) کے 99 ناموں میں سے ایک ہے۔ اس کا مطلب ہے “شاندار” یا “شاندار”۔ اللہ الماجد ان ناموں میں سے ایک ہے جن کا ذکر قرآن مجید میں کثرت سے آیا ہے۔

اللہ الماجد کا نام اللہ تعالیٰ کی درج ذیل صفات سے وابستہ ہے:عظمت،جلال،عظمت،عظمت،خوبصورتی،طاقت،طاقت،کمال،تقدس،اللہ الماجد ہر چیز کا پیدا کرنے والا ہے اور وہ تمام تعریفوں اور شان کے لائق ہے۔ وہی ہے جو اپنی صفات میں کامل ہے اور وہی ہماری عبادت کا مستحق ہے۔جب ہم اللہ کو اللہ المجید کے نام سے پکارتے ہیں تو ہم اس کی عظمت اور جلال کا اعتراف کر رہے ہوتے ہیں۔ ہم خود کو اس کے کمال اور اس کی عبادت کے لائق ہونے کی بھی یاد دلاتے ہیں۔
یہاں قرآن مجید کی چند آیات ہیں جن میں اللہ المجید کا ذکر ہے:”اور آپ کا رب سب سے زیادہ عظمت والا، بڑا کریم ہے۔” (قرآن 27:60)”جو کچھ آسمانوں میں ہے اور جو کچھ زمین پر ہے سب اللہ ہی کا ہے، وہ سب سے زیادہ بزرگی والا ہے”۔ (قرآن 57:2)”اور تمہارا رب بڑا جلال والا ہے جس نے آسمانوں اور زمین کو چھ دنوں میں پیدا کیا اور پھر عرش پر فائز ہوا، وہ رات کو دن پر ڈھانپ لیتا ہے، اس کی پیروی کے لیے جلدی کرتا ہے۔ اور سورج، چاند اور ستارے اس کے حکم کے تابع ہیں، سب اسکے فرمانبردار ہیں۔” (قرآن 7:54)