You are currently viewing سورہ کہف آیت 1  اللہ کی تعریف کرتی ہے کہ اس نے اپنے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم پر قرآن نازل کیا
surah kahaf aayat 1 Allah ki tareef karti hai ke is ne apne nabi Mohammad sale Allah alaihi wasallam par quran nazil kya

سورہ کہف آیت 1 اللہ کی تعریف کرتی ہے کہ اس نے اپنے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم پر قرآن نازل کیا

  • Post author:
  • Post category:Quran Pak

سورہ کہف آیت 1 قرآن مجید کی 18ویں سورت کی پہلی آیت ہے۔ یہ پڑھتا ہے:

تمام تعریفیں اللہ کے لیے ہیں جس نے اپنے بندے پر یہ کتاب نازل کی، اس میں کوئی کجی نہیں، جو اس سے ڈرتے ہیں ان کے لیے سیدھی ہدایت ہے۔

یہ آیت اللہ کی تعریف کرتی ہے کہ اس نے اپنے نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم پر قرآن نازل کیا۔ قرآن ان لوگوں کے لیے سیدھی راہنمائی ہے جو اللہ سے ڈرتے ہیں، یعنی جو اس کے احکام کی پیروی کرتے ہیں اور اس کی ممانعتوں سے بچتے ہیں۔ قرآن مجید ایک مکمل کتاب ہے جس میں کوئی کجی یا غلطی نہیں ہے۔ یہ تمام لوگوں کے لیے ایک رہنما ہے، قطع نظر ان کی نسل، مذہب، یا قومیت۔

قرآن میں بہت سی کہانیاں اور تمثیلیں ہیں جو ہمیں خدا کی فطرت، زندگی کے مقصد اور ہمارے اعمال کے نتائج کے بارے میں سکھاتی ہیں۔ اس میں ایسے قوانین اور ضابطے بھی شامل ہیں جو معاشرے میں ہمارے رویے کو کنٹرول کرتے ہیں۔ قرآن صالح زندگی گزارنے کے لیے ایک جامع ہدایت ہے۔

سورہ کہف آیت 1 قرآن کی اہمیت اور اس کی تعلیمات پر عمل کرنے کی ضرورت کی یاد دہانی ہے۔ اگر ہم ایسا کریں گے تو ہم صراط مستقیم پر چلیں گے اور آخرت میں اجر پائیں گے۔

اس آیت کی مزید تفصیل یہ ہے:

“تمام تعریفیں اللہ کے لیے ہیں۔”
یہ اللہ پر ایمان کا اعلان ہے جو کائنات کا خالق اور قائم کرنے والا ہے۔ یہ ایک یاد دہانی بھی ہے کہ تمام تعریفیں اور شکر صرف اسی کے لیے ہیں۔

“جس نے اپنے بندے پر کتاب نازل کی۔”
کتاب سے مراد وہ قرآن ہے جو اللہ کی طرف سے حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم پر نازل ہوا تھا۔ قرآن اللہ کی طرف سے انسانیت کے لیے آخری وحی ہے۔ اس میں عبادت سے لے کر سماجی میل جول تک زندگی کے تمام پہلوؤں پر رہنمائی موجود ہے۔

“اس میں کوئی ٹیڑھا پن نہیں ہونے دینا۔”
قرآن مجید ایک مکمل کتاب ہے جس میں کوئی نقص اور تضاد نہیں ہے۔ اللہ سے ڈرنے والوں کے لیے یہ سیدھی ہدایت ہے۔

“اس سے ڈرنے والوں کے لیے سیدھی راہنمائی۔”
اللہ سے ڈرنے والے وہ ہیں جو اس کے احکام کو مانتے ہیں اور اس کی ممانعتوں سے بچتے ہیں۔ وہ بھی وہ ہیں جو اللہ سے گہری محبت اور تعظیم رکھتے ہیں۔

“وہ اس میں ہمیشہ رہیں گے۔”
قرآن کی ہدایت پر عمل کرنے والوں کو آخرت میں ابدی جنت سے نوازا جائے گا۔