You are currently viewing ضرور سورۃ الانفال قرآن مجید کی آٹھویں سورت ہے
surah anfal quran Majeed ki aathvin surat hai

ضرور سورۃ الانفال قرآن مجید کی آٹھویں سورت ہے

  • Post author:
  • Post category:Quran Pak

ضرور سورۃ الانفال قرآن مجید کی آٹھویں سورت ہے۔ اس کا انگریزی میں عنوان “The Spoils of War” ہے اور یہ 75 آیات پر مشتمل ہے۔ یہ سورہ جنگ بدر کے بعد مدینہ میں نازل ہوئی۔

سورۃ الانفال کے اہم موضوعات ایمان کی اہمیت، اللہ اور اس کے رسول کی اطاعت اور مال غنیمت کی تقسیم ہیں۔ اس سورت میں جنگ بدر کے بارے میں بھی بات کی گئی ہے، اور یہ کہ اللہ تعالیٰ نے مسلمانوں کی تعداد سے زیادہ ہونے کے باوجود فتح حاصل کرنے میں کس طرح مدد کی۔سورۃ الانفال قرآن مجید کی ایک بہت اہم سورت ہے، اور اس میں بہت سی آیات ہیں جو مسلمان کثرت سے پڑھتے ہیں۔ سورۃ الانفال کی چند مشہور آیات میں شامل ہیں:”اور یاد کرو جب تمہارے رب نے فرشتوں کو وحی کی کہ میں تمہارے ساتھ ہوں، لہٰذا ایمان والوں کو تقویت دو، میں کافروں کے دلوں میں رعب ڈال دوں گا، ان کی گردنیں مارو اور انگلیوں پر مارو” (8:12)
“اے لوگو جو ایمان لائے ہو، اللہ اور اس کے رسول کی اطاعت کرو اور سنتے ہوئے اس سے منہ نہ موڑو، اور ان لوگوں کی طرح نہ بنو جو کہتے ہیں کہ ہم نے سنا، پھر نہیں سنتے، بے شک جانوروں میں بدترین جانور ہے۔ اللہ کی نظر وہ بہرے اور گونگے ہیں جو عقل سے کام نہیں لیتے۔” (8:20-22)”اور جان لو کہ تم کو مال غنیمت میں سے جو کچھ ملے تو پانچواں حصہ اللہ اور رسول کے لیے اور قریبی رشتہ داروں، یتیموں، مسکینوں اور مسافروں کے لیے ہے، اگر تم اللہ پر اور ہم پر ایمان رکھتے ہو۔ اپنے بندے پر قیامت کے دن نازل کیا، جس دن دونوں فوجیں آمنے سامنے ہوں گی۔” (8:41)سورہ الانفال ایک طاقتور اور متاثر کن سورت ہے، اور یہ مسلمانوں کے لیے ایک قیمتی وسیلہ ہے جو اپنے ایمان میں رہنمائی اور طاقت کے متلاشی ہیں۔