You are currently viewing ال رافع”اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک نام ہے جس کا  مطلب بلندی والا ہے
al raafi Allah ke 99 naamon mein se aik name hai jis ka matlbbulandi wala hai

ال رافع”اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک نام ہے جس کا مطلب بلندی والا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

الر افع اسلام میں اللہ (SWT) کے ناموں میں سے ایک نام ہے۔ یہ عربی لفظ “رفاع” سے نکلا ہے جس کے معنی بلند کرنا، بلند کرنا یا بلند کرنا ہے۔ اللہ تعالیٰ اپنے بندوں کے درجات بلند کرنے والا ہے، دنیا اور آخرت دونوں میں۔

اللہ سبحانہ وتعالیٰ نے قرآن مجید میں ارشاد فرمایا: اور اللہ ہی کے لیے بہترین نام ہیں، لہٰذا اسے انہی سے پکارو، اور ان لوگوں کو چھوڑ دو جو اس کے ناموں میں کج روی کرتے ہیں، انہیں ان کے اعمال کا بدلہ دیا جائے گا۔ ” (سورۃ الاعراف، 7:180)
ایک اور آیت میں اللہ سبحانہ وتعالیٰ کا ارشاد ہے: ’’اور اپنے رب کی حمد کے ساتھ تسبیح کرو اور سجدہ کرنے والوں میں سے ہو جاؤ‘‘۔ (سورۃ الحجر، 15:98)
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں فرمایا کہ اللہ کے ننانوے نام ہیں، ایک سو کم، جو ان کو سیکھے گا وہ جنت میں جائے گا۔ (صحیح بخاری، کتاب 50، حدیث 894)اس لیے مسلمانوں کے لیے ضروری ہے کہ وہ اللہ (SWT) کے ناموں کو سیکھیں اور سمجھیں اور ان کے ذریعے اس کی دعا کریں۔ الرافی اللہ (SWT) کے ان خوبصورت ناموں میں سے ایک ہے جو ہمیں اس کی قدرت اور اس کی صلاحیت کی یاد دلاتا ہے جو ہمیں دنیا اور آخرت میں بلند کرنے کی صلاحیت رکھتا ہے۔