You are currently viewing السمیع “اللہ” کے 99 ناموں  میں سےایک نام ہے جس کا مطلب دیکھنے والا ہے
al sami Allah ke 99 naamon mein se aik name hai jis ka matlab suneney wla hai

السمیع “اللہ” کے 99 ناموں میں سےایک نام ہے جس کا مطلب دیکھنے والا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

السمیع “اللہ” کے 99 ناموں میں سےایک نام ہے جس کا مطلب دیکھنے والا
“سمی” اسلام میں اللہ (SW۔ ہے “سب کچھ سننے والا” یا “وہ جو سب کچھ سنتا ہے”۔ اللہ سبحانہ وتعالیٰ کا یہ نام اس بات کی طرف اشارہ کرتا ہے کہ وہ بولی جانے والی ہر آواز اور ہر لفظ سے باخبر ہے اور وہ اپنے بندوں کی دعاؤں اور دعاؤں کو سنتا ہے
اللہ (SWT) نے قرآن مجید میں اس نام کا تذکرہ متعدد آیات میں کیا ہے، جیسے کہ سورہ البقرہ، آیت 127 میں: “اور جب ابراہیم اور اسماعیل بیت المقدس کی بنیادیں اٹھا رہے تھے، [انہوں نے دعا کی]، “اے ہمارے رب قبول فرما۔ یہ]ہماری طرف سے۔ بے شک تو سننے والا، جاننے والا ہے۔”

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں بھی اللہ تعالیٰ کے اس نام کا تذکرہ کیا ہے، جہاں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “اللہ سمیع (سب کچھ سننے والا) ہے، اور جو اسے پکارتا ہے اسے قبول کرتا ہے۔” (صحیح بخاری، کتاب 97، حدیث 15)
بحیثیت مسلمان، ہمارا یقین ہے کہ اللہ (SWTسب کچھ سننے والا ہے اور وہ ہماری تمام دعاؤں اور دعاؤں کو سنتا ہے، چاہے وہ بلند آواز سے کہی جائیں یا ہمارے دلوں میں سرگوشی کی جائے۔ ہمیں ہمیشہ اُس کی طرف رجوع کرنا چاہیے اور اُس کی مدد اور رہنمائی حاصل کرنی چاہیے، یہ جانتے ہوئے کہ وہ ہمیشہ ہماری ضرورتوں کو سننے اور جواب دینے کے لیے تیار ہے۔