You are currently viewing ابصیر “اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک مبا رک نام ہے جس کا مطلب  سب کچھ دیکھنے والا ہے
" اal baseer " Allah ke 99 naamon mein si aik muba ruk name hai jis ka matlab besart wala dakhny wala

ابصیر “اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک مبا رک نام ہے جس کا مطلب سب کچھ دیکھنے والا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

“البصیر” اسلام میں اللہ (SWT) کے 99 ناموں میں سے ایک ہے۔ یہ ایک عربی لفظ ہے جس کا مطلب ہے “سب کچھ دیکھنے والا” یا “سب کچھ دیکھنے والا”۔ اللہ سبحانہ وتعالی ہر چیز کو دیکھنے والا اور جاننے والا ہے، حتیٰ کہ جو کچھ انسانوں کی نظروں سے اوجھل ہے۔
اللہ (SWقرآن مجید میں فرماتا ہے، “اور تم جہاں کہیں بھی ہو وہ تمہارے ساتھ ہے، اور جو کچھ تم کرتے ہو، اللہ اسے دیکھ رہا ہے۔” (سورۃ الحدید، 57:4)
اللہ قرآن مجید میں فرماتا ہے، “اور تم جہاں کہیں بھی ہو وہ تمہارے ساتھ ہے، اور جو کچھ تم کرتے ہو، اللہ اسے دیکھ رہا ہے۔” (سورۃ الحدید، 57:4)
نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں فرمایا کہ اللہ سب کچھ دیکھنے والا، سننے والا ہے، اس سے کوئی چیز پوشیدہ نہیں، نہ آسمانوں میں اور نہ زمین میں۔ (صحیح مسلم، کتاب 4، حدیث 126)
بحیثیت مسلمان، ہمارا یقین ہے کہ اللہ (SWT) سب کچھ دیکھنے والا اور سب کچھ جاننے والا ہے، اور یہ کہ وہ ہر چیز سے باخبر ہے جو ہم کرتے ہیں، کہتے ہیں اور یہاں تک کہ سوچتے ہیں۔ یہ عقیدہ ہمیں اپنے اعمال کے بارے میں سوچنے اور اچھے کام کرنے کی کوشش کرنے کی ترغیب دیتا ہے، یہ جانتے ہوئے کہ اللہ (SWT) ہم پر ہمیشہ نظر رکھے ہوئے ہے۔