You are currently viewing سورہ نور، جسے “سورۂ نور” بھی کہا جاتا ہے یہ قرآ ن پاک کی بہت پیاری صورت ہے
surah noor, jisay surah al noor bhi kaha jata hai quran pak pak ki bohat pyari soorat hai

سورہ نور، جسے “سورۂ نور” بھی کہا جاتا ہے یہ قرآ ن پاک کی بہت پیاری صورت ہے

  • Post author:
  • Post category:Quran Pak

اسلام کی مقدس کتاب قرآن کا 24 واں باب ہے یہ 64 آیات پر مشتمل ہے اور اس کا نام عربی لفظ “نور” کے نام پر رکھا گیا ہے جس کے معنی نور ہیں.

اسلام کی مقدس کتاب قرآن کا 24 واں باب ہے یہ 64 آیات پر مشتمل ہے اور اس کا نام عربی لفظ “نور” کے نام پر رکھا گیا ہے جس کے معنی نور ہیں۔ اس باب میں مسلم کمیونٹی کے اندر سماجی طرز عمل، اخلاقیات اور قانونی مسائل سے متعلق مختلف موضوعات کا احاطہ کیا گیا ہے۔سورہ نور میں پائے جانے والے چند اہم موضوعات اور تعلیمات یہ ہیں:
روشنی اور رہنمائی: اس باب کا آغاز مومن کی زندگی میں روشنی اور رہنمائی کی اہمیت پر زور دینے کے ساتھ ہوتا ہے۔ یہ اس بات پر روشنی ڈالتا ہے کہ اللہ آسمانوں اور زمین کا نور ہے اور اس کی ہدایت پر چلنے والوں کو روحانی روشنی فراہم کرتا ہے۔
زنا اور جھوٹے الزامات: سورہ نور میں زنا (زنا) اور زنا کے جھوٹے الزامات (قذف) سے متعلق مخصوص ہدایات اور سزائیں ہیں۔ یہ زنا کے فعل کو ثابت کرنے کے لیے واضح ثبوت کے ساتھ چار گواہوں کو پیش کرنے کی ضرورت کو قائم کرتا ہے اور پاکیزہ افراد پر جھوٹے الزامات لگانے کی سنگینی پر زور دیتا ہے۔شائستگی اور لباس کا ضابطہ: یہ باب اسلام میں حیا کے تصور پر روشنی ڈالتا ہے، جس میں مرد اور عورت دونوں کی شائستہ لباس پہننے اور اپنی عفت کو برقرار رکھنے کے لیے اپنی نگاہیں نیچی رکھنے کی اہمیت پر زور دیا گیا ہے۔ یہ خواتین کو اپنی زینت کو ڈھانپنے اور عوام میں حجاب (سر ڈھانپنے) کے لیے ہدایات فراہم کرتا ہے، جو ان کی شائستگی کی علامت ہے۔معاشرتی اخلاقیات اور بہتان: سورہ نور دوسروں کے بارے میں بہتان، گپ شپ اور جھوٹی افواہیں پھیلانے کی مذمت کرتی ہے۔ یہ مومنوں کی ضرورت پر زور دیتا ہے کہ وہ اپنی سالمیت کو برقرار رکھیں اور نقصان دہ معلومات پھیلانے یا غیبت میں ملوث نہ ہوں۔ یہ مسلمانوں کو معلومات کو قبول کرنے یا پھیلانے سے پہلے اس کی تصدیق کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔
رازداری اور دوسروں کے لیے احترام: باب رازداری کی اہمیت اور دوسروں کی ذاتی حدود کے احترام پر روشنی ڈالتا ہے۔ یہ بغیر اجازت کے نجی مکانات میں داخل ہونے کے خلاف تنبیہ کرتا ہے اور کسی کے گھر میں داخل ہونے سے پہلے اجازت لینے کے آداب سکھاتا ہے۔مومن کی زندگی میں روشنی: سورہ نور مومنوں کو یاد دلاتی ہے کہ ان کے ایمان کو ان کی زندگیوں میں روشنی لانی چاہیے۔ یہ انہیں اللہ سے معافی مانگنے اور دعا اور توبہ کے ذریعے اس کے ساتھ مضبوط تعلق قائم کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔
مجموعی طور پر، سورہ نور مسلم کمیونٹی کے اندر ذاتی طرز عمل، اخلاقی اقدار اور قانونی معاملات پر رہنمائی فراہم کرتی ہے۔ یہ شائستگی، دیانتداری، اور دوسروں کی رازداری اور حقوق کا احترام کرنے کی اہمیت پر زور دیتا ہے۔ یہ باب مسلمانوں کے لیے اخلاقی اصولوں کا ذریعہ بنتا ہے، جو ان کی ایک منصفانہ اور صالح معاشرے کے قیام میں مدد کرتا ہے۔