You are currently viewing مزمل کی تلاوت کے بہت سے فائدے ہیں
surah muzammil ki tilawat ke bohat se faida hai

مزمل کی تلاوت کے بہت سے فائدے ہیں

  • Post author:
  • Post category:Quran Pak

سورہ مزمل قرآن کا 73 واں باب ہے اور یہ مکی سورہ ہے۔ یہ 20 آیات پر مشتمل ایک مختصر سورت ہے۔ سورہ مزمل کی تلاوت کے بہت سے فائدے ہیں جن میں سے چند یہ ہیں:

1. عذاب قبر سے حفاظت: رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “جو شخص رات کو اللہ کی رضا کے لیے سورہ مزمل کی تلاوت کرے گا، وہ عذاب قبر سے محفوظ رہے گا۔” (ترمذی)

2. گناہوں کی معافی: سورہ مزمل کی تلاوت اللہ سبحانہ و تعالیٰ سے اپنے گناہوں کی معافی مانگنے کا ذریعہ ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: سورہ مزمل پڑھا کرو کیونکہ یہ ایک ایسی سورت ہے جو قیامت کے دن اپنے پڑھنے والے کی شفاعت کرے گی یہاں تک کہ اس کی بخشش ہو جائے گی۔ (احمد)

3. غربت سے حفاظت: سورہ مزمل کی تلاوت بھی غربت اور مالی مشکلات سے محفوظ رکھنے کا خیال ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جو شخص ہر رات سورہ مزمل کی تلاوت کرے گا اللہ تعالیٰ اس کو رزق عطا فرمائے گا اور اس کی غربت دور کر دے گا۔ (ابن ماجہ)

4. علم میں اضافہ: سورہ مزمل کی تلاوت قرآن کے علم اور فہم میں اضافہ کا ذریعہ ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جو شخص سورہ مزمل کی تلاوت کرے گا اللہ تعالیٰ اسے ایک ہزار علم سکھائے گا۔ (طبرانی)

5. نظر بد سے حفاظت: سورہ مزمل کی تلاوت بھی نظر بد اور حسد سے محفوظ رکھتی ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جو شخص سورہ مزمل کی تلاوت کرے گا اللہ تعالیٰ اسے نظر بد اور لوگوں کے حسد سے محفوظ رکھے گا۔ (ترمذی)

سورہ مزمل کی تلاوت کے چند فائدے یہ ہیں۔ اللہ تعالیٰ ہمیں قرآن مجید کو پڑھنے اور سمجھنے کی توفیق عطا فرمائے اور اس کے بے شمار انعامات سے نوازے۔