You are currently viewing اللہ محسی ہے کیونکہ وہ ہر چیز کا کامل علم رکھتا ہے
Allah mohssi hai kyunki wo har cheez ka kamil ilm rakhta hai

اللہ محسی ہے کیونکہ وہ ہر چیز کا کامل علم رکھتا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

المحسی (ٱلْمُحْصِيُ) اسلام میں اللہ (خدا) کے 99 ناموں میں سے ایک ہے۔ اس کا مطلب ہے “کاؤنٹر” یا “وہ جو شمار کرتا ہے”۔ اللہ محسی ہے کیونکہ وہ ہر چیز کا کامل علم رکھتا ہے۔ وہ کائنات کی ہر چیز کی تعداد جانتا ہے، ظاہر اور پوشیدہ دونوں۔ وہ جانتا ہے کہ ایٹموں کی تعداد، ستاروں کی تعداد، ہم کتنی سانسیں لیتے ہیں، اور ہمارے سوچنے والے خیالات کی تعداد۔

قرآن نے متعدد آیات میں المحسی نام کا ذکر کیا ہے، بشمول:

’’اور اللہ نے ہر چیز کو ایک کتاب میں شمار کیا ہے‘‘ (قرآن 19:95)۔
“اور تمہارا رب تمہارے ہر کام سے بے خبر نہیں ہے” (قرآن 12:40)۔
“اور اللہ ہر چیز سے باخبر ہے” (قرآن 2:286)۔
المحسی نام اس بات کی یاددہانی ہے کہ اللہ سب کچھ جاننے والا ہے۔ وہ سب کچھ جانتا ہے جو کچھ ہو چکا ہے، جو کچھ ہو رہا ہے، اور جو کچھ ہونے والا ہے۔ ہمیں ہمیشہ یاد رکھنا چاہیے کہ اللہ ہمیں دیکھ رہا ہے، اور وہ سب کچھ جانتا ہے جو ہم کرتے ہیں۔

المحسی نام بھی سکون کا باعث بن سکتا ہے۔ جب ہم کھوئے ہوئے یا مغلوب محسوس ہوتے ہیں، تو ہم یاد رکھ سکتے ہیں کہ اللہ سب کچھ جانتا ہے۔ وہ ہمارے مسائل کو جانتا ہے، اور وہ ان کو حل کرنا جانتا ہے۔ ہم اللہ پر بھروسہ کر سکتے ہیں کہ وہ ہماری رہنمائی کرے گا اور ہماری مشکلات میں ہماری مدد کرے گا۔

المحسی نام پر غور کرنے سے ہمیں اللہ کی عظمت اور قدرت کے بارے میں گہرا ادراک پیدا کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ یہ ہمیں اُس پر بھروسا اور بھروسہ کرنے کا مضبوط احساس پیدا کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔ جب ہم یاد رکھتے ہیں کہ اللہ مخالف ہے، تو ہم یقین رکھ سکتے ہیں کہ وہ ہر چیز پر قابو رکھتا ہے، اور وہ ہمیں کبھی نہیں چھوڑے گا۔