You are currently viewing المبدی  اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے، اور اس کا مطلب ہے پیدا کرنے والا۔
al mubdi Allah ke 99 naam mein se ek hai, aur is ka matlab hai peda karne wala .

المبدی اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے، اور اس کا مطلب ہے پیدا کرنے والا۔

  • Post author:
  • Post category:Islam

المبدی (المُبْدِئُ) اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے، اور اس کا مطلب ہے “پیدا کرنے والا”۔ اس نام سے مراد اللہ کی اس صلاحیت کی طرف اشارہ ہے کہ وہ کچھ بھی نہیں بنا سکتا۔ اللہ کی مرضی کے بغیر کوئی چیز موجود نہیں ہے اور وہ واحد ہے جو چیزوں کو وجود میں لا سکتا ہے۔

قرآن نے متعدد آیات میں المبدی کا نام ذکر کیا ہے، بشمول:

سورۃ الاعراف (7:54): “اور تمہارا رب اللہ ہے، اس کے سوا کوئی معبود نہیں، وہ ہر چیز کا خالق ہے، اس لیے اسی کی عبادت کرو، اور وہ تمام امور کا کارساز ہے۔”
سورہ البقرہ (2:117): “اور اللہ ہی آسمانوں اور زمین کا پیدا کرنے والا ہے، جب وہ کسی کام کا فیصلہ کرتا ہے تو اسے صرف یہ کہتا ہے کہ ہو جا، اور وہ ہو جاتا ہے۔”
سورۃ المومنون (23:14): “اور اللہ نے ہر چیز کو پیدا کیا ہے اور اس کی صحیح شکل دی ہے۔ اور انسان کی تخلیق کا آغاز مٹی سے کیا ہے۔”
یہ تمام آیات اللہ کی قدرت پر زور دیتی ہیں کہ وہ چیزوں کو بغیر کسی چیز کے پیدا کرے۔ وہ واحد ہے جو یہ کر سکتا ہے، اور وہی واحد ہے جو ہماری عبادت کا مستحق ہے۔

المبدی نام ہمیں اللہ کی عظمت اور قدرت کی یاد دلاتا ہے۔ یہ ہمیں یہ بھی یاد دلاتا ہے کہ وہ واحد ہے جو ضرورت کے وقت ہماری مدد کر سکتا ہے۔ جب ہمیں چیلنجز کا سامنا ہوتا ہے تو ہم اللہ کی طرف رجوع کر سکتے ہیں اور اس سے مدد مانگ سکتے ہیں۔ وہی ہے جو کسی بھی صورت حال سے نکلنے کا راستہ بنا سکتا ہے۔

المبدی نام ہمیں ان نعمتوں کا شکر گزار ہونا بھی سکھاتا ہے۔ ہمارے پاس جو کچھ ہے وہ اللہ کی طرف سے آیا ہے، اور ہمیں اس کے تحفوں کا شکر ادا کرنا چاہیے۔ ہمیں اپنی برکات کو دوسروں کی مدد کرنے اور دنیا کو ایک بہتر جگہ بنانے کے لیے بھی استعمال کرنا چاہیے۔

المبدی نام اللہ کی عظمت، قدرت اور رحمت کی یاد دہانی ہے۔ یہ ایک ایسا نام ہے جس پر ہمیں اکثر غور کرنا چاہیے، اور یہ ایک ایسا نام ہے جسے ہمیں اپنے اعمال کی رہنمائی کے لیے استعمال کرنا چاہیے۔