You are currently viewing ٱلْوَاسِعُ اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے
al wasay allah ke 99 naamon mein se aik hai

ٱلْوَاسِعُ اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

(عربی: ٱلْوَاسِعُ) اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے (أسماء الله الحسنى) جس کا مطلب ہے “سب کا احاطہ کرنے والا” یا “کافی کرنے والا”۔ یہ عربی زبان کے لفظ “وصع” (وسع) سے ماخوذ ہے، جس کا مطلب ہے “بڑھنا” یا “چوڑنا”۔

الوصی اللہ کے ناموں میں سے ایک ہے جو اس کی عظمت اور قدرت پر زور دیتا ہے۔ یہ ہمیں یاد دلاتا ہے کہ اللہ ہر چیز کا خالق اور قائم رکھنے والا ہے، اور یہ کہ وہ کسی حد یا حد سے باہر ہے۔ وہ تمام مخلوقات کو اپنے علم، رحمت اور رزق سے محیط ہے۔

قرآن مجید میں بہت سی آیات ہیں جن میں الوصی کا ذکر ہے۔ مثال کے طور پر سورۃ البقرہ (2:207) میں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے:

“اور میرا رب بڑا احاطہ کرنے والا، حکمت والا ہے۔”

سورۃ الفرقان (25:59) میں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے:

“اور وہ ہر چیز کا احاطہ کرنے والا، حکمت والا ہے۔”

اور سورۃ الاعراف (7:119) میں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے:

“اور میرا رب سب پر وسعت والا اور رحم کرنے والا ہے۔”

الوصی نام مسلمانوں کے لیے بہت سکون اور طاقت کا باعث ہو سکتا ہے۔ یہ ہمیں یاد دلاتا ہے کہ اللہ ہمیشہ ہمارے ساتھ ہے، اور وہ ہماری تمام ضروریات کو پورا کرنے پر قادر ہے۔ جب ہم مغلوب یا کھوئے ہوئے محسوس کر رہے ہوں تو ہم اللہ کی طرف رجوع کر سکتے ہیں اور اس سے مدد مانگ سکتے ہیں۔ وہ سب پر محیط ہے، اور وہ ہمیں کبھی نہیں چھوڑے گا۔

الوصی نام کو یاد کرنے کے چند فائدے یہ ہیں:
اس سے اللہ پر ہمارا یقین اور بھروسہ بڑھتا ہے۔یہ ہمیں اپنے خوف اور پریشانیوں پر قابو پانے میں مدد کرتا ہے۔یہ ہمیں امید اور رجائیت دیتا ہے۔یہ ہمیں اللہ کی نعمتوں کا زیادہ شکر گزار ہونے میں مدد کرتا ہے۔یہ ہمیں اچھے کام کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔اگر آپ اللہ سے جڑنے اور اس کی موجودگی کو محسوس کرنے کا کوئی راستہ تلاش کر رہے ہیں تو میں آپ کو الوصی نام پر غور کرنے کی ترغیب دیتا ہوں۔ یہ ایک خوبصورت نام ہے جو ہمیں اللہ کی عظمت، قدرت اور رحمت کی یاد دلاتا ہے۔