You are currently viewing القدوس کا ترجمہ “مقدس”یا “پاک والا
al quddoos ka tarjuma" muqaddas" ya" pak wala

القدوس کا ترجمہ “مقدس”یا “پاک والا

  • Post author:
  • Post category:Islam

99 ناموں میں سے ایک ہے۔ یہ عربی لفظ “قدس” سے ماخوذ ہے جس کا مطلب ہے خالص، صاف یا کسی قسم کی نجاست سے پاک۔ القدوس کا ترجمہ “مقدس” یا “پاک والا” کے طور پر کیا گیا ہے۔ اس نام کا تذکرہ قرآن پاک اور احادیث میں اللہ تعالیٰ کی پاکیزگی اور تقدس پر زور دیتے ہوئے آیا ہے۔
القدوس کا نام قرآن پاک میں متعدد مقامات پر آیا ہے۔ سورہ حشر (آیت 23) میں اللہ سبحانہ و تعالیٰ فرماتا ہے: ’’وہ اللہ ہے جس کے سوا کوئی معبود نہیں، بادشاہ، قدوس، سلامتی کا سرچشمہ، سلامتی دینے والا، محافظ، نگہبان۔ غالب، محکوم، بلند و بالا، اللہ پاک ہے
القدوس کا نام حدیث میں بھی آیا ہے۔ ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اللہ پاک ہے اور طہارت کو پسند کرتا ہے، وہ قدوس ہے اور قدوس والوں کو پسند کرتا ہے۔ (مسلمان)
یہ حدیث اسلام میں طہارت اور صفائی کی اہمیت پر زور دیتی ہے۔ مسلمانوں کو اپنی جسمانی شکل، اپنے گھروں اور اپنے اردگرد کی صفائی کو برقرار رکھنے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ یہ نہ صرف اچھی حفظان صحت کی عکاسی ہے بلکہ اللہ کی پاکیزگی اور تقدس کا بھی عکاس ہے۔
مومن ہونے کے ناطے ہمیں اللہ کی صفات بشمول اس کی پاکیزگی اور تقدس کو مجسم کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ ہمیں اپنی جسمانی شکل اور اپنے طرز عمل دونوں میں پاکیزگی اور صفائی کی زندگی گزارنی چاہیے۔ اس کا مطلب ہے گناہ سے بچنا، نیک اعمال کرنا اور دوسروں کے ساتھ اچھے تعلقات رکھنا۔
آخر میں، القدوس نام اللہ کی پاکیزگی اور تقدس کو نمایاں کرتا ہے۔ یہ ایک یاد دہانی ہے کہ اللہ ہر چیز کا سرچشمہ ہے جو اچھی اور کامل ہے، اور ہمیں اس کی صفات کو اپنی زندگیوں میں مجسم کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ پاکیزگی اور پاکیزگی کی زندگی گزار کر ہم اللہ سبحانہ و تعالیٰ کی خوشنودی حاصل کر سکتے ہیں اور دنیا و آخرت میں کامیابی حاصل کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔