You are currently viewing الا آخر اللہ نے 99 ناموں میں سے ایک مبارک نام ہے
al akhir Allah kay 99 naamo me se ek mubarak name hey

الا آخر اللہ نے 99 ناموں میں سے ایک مبارک نام ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

الآخر کے نام کا مطلب ہے “آخری”۔ یہ اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے، یا اسماء الحسنہ، جو اس کے سب سے خوبصورت نام اور صفات ہیں۔
الا آخر اللہ نے 99 ناموں میں سے ایک مبارک نام ہے

لفظ اخیر عربی جڑ اخیرہ سے آیا ہے جس کا مطلب ہے “بعد میں آنا” یا “آخری ہونا۔” اللہ کے حوالے سے الآخر کا مطلب ہے کہ وہ وہ ہے جس کی کوئی انتہا نہیں۔ وہ ابدی اور لازوال ہے، اور وہ ہمیشہ موجود رہے گا۔اللہ کے بعد کوئی اور چیز نہیں آنے والی۔ وہ ہر چیز کا خاتمہ ہے، اور جو کچھ موجود ہے وہ آخرکار ختم ہو جائے گا۔ وہ آخری ہے اور وہ پہلا ہوگا۔الآخیر نام ہمیں اللہ کی عظمت اور عظمت کی یاد دلاتا ہے۔ یہ ہمیں یہ بھی سکھاتا ہے کہ ہمیں ہمیشہ قیامت کے دن کے لیے تیار رہنا چاہیے۔ ہمیں ہمیشہ اچھے کام کرنے کی کوشش کرنی چاہیے، اور ہمیں ہمیشہ اپنی آخرت، یا اپنی ابدی زندگی کا خیال رکھنا چاہیے۔الآخر کا نام قرآن مجید میں صرف ایک بار درج ذیل آیت میں آیا ہے:هُوَ الْأَوَّلُ وَالْآخِرُ وَالظَّاهِرُ وَالْبَاطِنُ وَهُوَ بِكُلِّ شَيْءٍ عَلِيمٌ
(وہ) اول اور آخر، ظاہر اور پوشیدہ ہے۔ وہ سب کچھ جانتا ہے۔ (قرآن 57:3)یہ آیت ہمیں بتاتی ہے کہ اللہ اوّل، آخر، ظاہر اور پوشیدہ ہے۔ وہ سب کچھ جاننے والا اور ہر چیز پر قادر ہے۔ وہ واحد ہے جو ہماری عبادت کا مستحق ہے۔مزید تفصیل کے ساتھ اسم الآخر کے چند معنی درج ذیل ہیں۔انجام: اللہ ہر چیز کا خاتمہ ہے۔ جو کچھ موجود ہے وہ آخرکار ختم ہو جائے گا لیکن اللہ کبھی ختم نہیں ہو گا۔ وہ ازلی اور ابدی ہے۔حتمی: اللہ حتمی حقیقت ہے۔ وہ تمام وجود کا سرچشمہ ہے، اور وہ تمام مخلوقات کا ہدف ہے۔ ہر چیز جو موجود ہے بالآخر اسی کی طرف اشارہ کر رہی ہے۔آخری: اللہ حتمی فیصلہ کرنے والا ہے۔ وہ قیامت کے دن ہم سب کا فیصلہ کرے گا، اور وہ ہمیں ہمارے انصاف سے نوازے گا۔آخری سہارا: اللہ ان لوگوں کے لیے آخری سہارا ہے جو مدد طلب کرتے ہیں۔ وہ واحد ہے جو حقیقی معنوں میں ہماری مدد کر سکتا ہے، اور وہی واحد ہے جو واقعی ہمیں بچا سکتا ہے۔الآخیر نام اللہ کی عظمت اور عظمت کی یاد دہانی ہے۔ یہ ہماری آخری منزل کی بھی یاد دہانی ہے، جو جنت میں اس کے ساتھ ہے۔ آئیے ہم ہمیشہ اچھے کام کرنے کی کوشش کریں اور اپنی زندگی اس طرح گزاریں جس سے وہ خوش ہو۔