You are currently viewing یہ نام اللہ کی عظمت، بڑائی اور عظمت پر زور دیتا ہے
yeh naam Allah ki Azmat , barai aur Azmat par zor deta hai

یہ نام اللہ کی عظمت، بڑائی اور عظمت پر زور دیتا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

اللہ ناموں میں سے ایک نام ہے۔ اس کا مطلب ہے “عالی شان” یا “شاندار”۔ یہ نام اللہ کی عظمت، بڑائی اور عظمت پر زور دیتا ہے۔ اللہ سبحانہ وتعالیٰ سب سے زیادہ عظمت والا ہے اور اس کی عظمت انسان کی سمجھ سے باہر ہے۔

اس نام کا تذکرہ قرآن مجید میں متعدد مقامات پر آیا ہے، بشمول سورہ الحدید، آیت نمبر 5، جہاں اللہ (SWT) فرماتا ہے، “وہ اول و آخر، عروج اور مقرّر ہے، اور وہ ہر چیز پر قادر ہے۔ جاننے والا وہی ہے جس نے آسمانوں اور زمین کو چھ دنوں میں پیدا کیا پھر عرش پر قائم ہوا، وہی جانتا ہے جو کچھ زمین میں داخل ہوتا ہے اور جو کچھ اس سے نکلتا ہے اور جو کچھ آسمان سے اترتا ہے اور جو کچھ اس میں چڑھتا ہے، اور وہ تمہارے ساتھ ہے۔ تم جہاں کہیں بھی ہو، اور جو کچھ تم کرتے ہو، اللہ اسے دیکھ رہا ہے، آسمانوں اور زمین کی بادشاہی اسی کی ہے، اور اللہ ہی کی طرف سارے معاملات لوٹائے جاتے ہیں۔”

ایک اور حدیث میں ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اللہ المجید ہے اور وہ عظمت کو پسند کرتا ہے، لہٰذا جب بھی تم کوئی کام کرو تو شان و شوکت کے ساتھ کرو۔ (سنن ابن ماجہ، کتاب 37، حدیث 4331)۔ یہ حدیث فضیلت اور عظمت کے ساتھ کام کرنے کی اہمیت پر زور دیتی ہے، کیونکہ یہ اللہ (SWT) کو خوش کرتا ہے۔