You are currently viewing والدین کے احترام کے بارے میں ایک صحیح حدیث ہے
waldain ka ehtram ke baray mein aik sahih hadees hai

والدین کے احترام کے بارے میں ایک صحیح حدیث ہے

  • Post author:
  • Post category:Ahadees

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ ایک آدمی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس آیا اور عرض کیا یا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم لوگوں میں میری صحبت کا سب سے زیادہ حقدار کون ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تمہاری ماں۔ آدمی نے پوچھا پھر کون؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تمہاری ماں۔ آدمی نے پھر پوچھا پھر کون؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تمہاری ماں۔ آدمی نے پھر پوچھا پھر کون؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تیرا باپ۔ (صحیح بخاری 5971)
یہ حدیث والدین بالخصوص ماں کی عزت و تکریم کی اہمیت کو واضح کرتی ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ماں کی حیثیت پر زور دیتے ہوئے اس جواب کو تین بار دہرایا جب آدمی نے پوچھا کہ آپ کی اچھی صحبت کا سب سے زیادہ حقدار کون ہے؟
یہ حدیث ہمیں سکھاتی ہے کہ والدین بالخصوص ماں کی عزت و تکریم اسلام کا بنیادی جز ہے۔ یہ ہمارا فرض ہے کہ ہم اپنے والدین کے ساتھ مہربان، ہمدرد، اور فرمانبردار بنیں، اور زندگی بھر ان سے محبت اور احترام کا اظہار کریں۔ ہمیں نہ صرف ان کے بڑھاپے میں ان کا خیال رکھنا چاہیے بلکہ جب وہ چھوٹے ہوں اور اپنی دیکھ بھال کرنے کی صلاحیت رکھتے ہوں تو ان کے ساتھ فرض شناس بھی بنیں۔
اسلام میں والدین کو بہت بلند مقام حاصل ہے، اور ان کا احترام کرنا اللہ کا قرب حاصل کرنے کا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ اپنے والدین کے ساتھ محبت، احترام اور مہربانی سے پیش آنے سے ہم دنیا اور آخرت دونوں میں اللہ کی رحمتیں اور رحمتیں حاصل کر سکتے ہیں۔