You are currently viewing جمعہ کی نماز ہر مسلمان مرد پر فرض ہے
jummay ki namaz har musalman mard par farz hai

جمعہ کی نماز ہر مسلمان مرد پر فرض ہے

  • Post author:
  • Post category:Ahadees

نماز جمعہ اسلام کی اہم ترین نمازوں میں سے ایک ہے۔ یہ ایک باجماعت نماز ہے جو جمعہ کے دن پڑھی جاتی ہے۔ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ نماز جمعہ ہر اس مسلمان پر فرض ہے جو اذان سنتا ہے۔ (صحیح بخاری)

نماز جمعہ پڑھنے کے بہت سے فائدے ہیں۔ ان میں سے کچھ فوائد میں شامل ہیں:یہ گناہوں کو مٹانے کا ذریعہ ہے۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس نے جمعہ کی نماز اچھی طرح ادا کی، اس کے پچھلے ہفتے کے گناہ معاف کر دیے جائیں گے۔ (صحیح مسلم)یہ اسلام کے بارے میں اپنے علم میں اضافے کا ذریعہ ہے۔ جمعہ کا خطبہ ایک ایسا وقت ہے جب امام اسلامی معاملات پر خطبہ دیتا ہے۔ یہ اسلام کے بارے میں مزید جاننے اور بہتر زندگی گزارنے کا ایک بہترین موقع ہے۔
یہ مسلم کمیونٹی کو مضبوط کرنے کا ذریعہ ہے۔ نماز جمعہ ایک ایسا وقت ہے جب مسلمان اللہ کی عبادت کرنے اور ایک دوسرے سے سیکھنے کے لیے اکٹھے ہوتے ہیں۔ اس سے مسلمانوں میں اتحاد اور بھائی چارے کا جذبہ پیدا کرنے میں مدد ملتی ہے۔
اگر آپ استطاعت رکھتے ہیں تو میں آپ کو ہر جمعہ کو جمعہ کی نماز پڑھنے کی ترغیب دیتا ہوں۔ یہ بہت سے فوائد حاصل کرنے کا ایک بہترین طریقہ ہے جو اسے پیش کرنا ہے۔نماز جمعہ کی اہمیت کے بارے میں چند اضافی احادیث یہ ہیں:نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جمعہ کی نماز ہفتے کے تمام دنوں میں افضل ترین ہے، فرشتے مسجد کے دروازوں پر کھڑے ہو کر نماز پڑھنے آنے والوں کے نام لکھتے ہیں۔ مسجد اس شخص کی طرح ہے جو اونٹ کو قربانی کے طور پر پیش کرتا ہے، دوسرا شخص اس شخص کی طرح ہے جو گائے کی قربانی کرتا ہے، تیسرا شخص اس شخص کی طرح ہے جو بھیڑ کے طور پر پیش کرتا ہے، چوتھا شخص اس شخص کی طرح ہے جو قربانی کے طور پر پیش کرتا ہے۔ مرغی بطور قربانی۔ پانچواں شخص اس شخص کی طرح ہے جو قربانیکے طور پر انڈا پیش کرتا ہے۔ جب امام خطبہ دینے کے لیے باہر آتا ہے تو فرشتے نام لکھنا چھوڑ دیتے ہیں اور خطبہ سنتے ہیں۔” (صحیح مسلم)نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اگر کوئی شخص جمعہ کی نماز اچھی طرح ادا کرے تو اس کے پچھلے اور اگلے ہفتے کے گناہ معاف کر دیے جائیں گے۔ (صحیح بخاری)رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جمعہ کی نماز ہر مسلمان مرد پر فرض ہے سوائے چار کے: غلام، عورت، بچہ اور بیمار۔ (صحیح بخاری)