You are currently viewing الرحما ن ( رحم ، شفقت )
alrahman ( reham, shafqat )

الرحما ن ( رحم ، شفقت )

  • Post author:
  • Post category:Islam

اللہ کے 99 ناموں میں سے ایک ہے۔ یہ عربی لفظ “رحمہ” سے ماخوذ ہے جس کا مطلب ہے رحم، شفقت اور مہربانی۔ “الرحمٰن” کا نام اللہ کی مخلوق کے لیے لامحدود رحمت اور شفقت پر زور دیتا ہے۔
اللہ کو قرآن مجید میں کئی بار الرحمن کے طور پر بیان کیا گیا ہے۔ مثال کے طور پر، سورہ الرحمن میں، اللہ فرماتا ہے، “رحمٰن (الرحمٰن) نے قرآن سکھایا، انسان کو پیدا کیا، اور اسے فصاحت و بلاغت سکھائی” (سورۃ الرحمن، 55:1-4)۔
“الرحمن” کا نام بھی مختلف احادیث میں آیا ہے۔ مثال کے طور پر رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اللہ تعالیٰ کی رحمت کے سو حصے ہیں جن میں سے ایک حصہ اس نے جنوں، انسانوں، حیوانات اور حشرات الارض کے درمیان اتارا ہے جس کے ذریعے وہ ایک دوسرے پر شفقت اور مہربانی کرتے ہیں۔ اور جس کے ذریعے جنگلی جانور اپنی اولاد پر مہربان ہوتے ہیں۔ اور اللہ تعالیٰ نے رحمت کے ننانوے حصے واپس رکھے ہیں جن سے قیامت کے دن اپنے بندوں پر رحم کیا جائے گا۔” (صحیح بخاری، کتاب 76، حدیث 478)۔
اسلام میں، یہ عقیدہ ہے کہ اللہ کی رحمت اور شفقت لامحدود ہے اور وہ ان لوگوں کو معاف کرتا ہے جو اخلاص کے ساتھ اس کی بخشش مانگتے ہیں۔ اس لیے مسلمان اکثر اپنی دعاؤں اور دعاؤں میں اللہ کی رحمت اور بخشش کے لیے “الرحمن” کا نام لیتے ہیں۔