You are currently viewing اللہ” کے بہت سے خوبصورت نام ہیں اور “الرقیب” ان میں سے ایک ہے
Allah " ke bohat se khubsurat naam hai al raqeeb un mein se aik hai

اللہ” کے بہت سے خوبصورت نام ہیں اور “الرقیب” ان میں سے ایک ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

اللہ” کے بہت سے خوبصورت نام ہیں اور “الرقیب” ان میں سے ایک ہے۔ یہ عربی زبان کا لفظ ہے جس کا مطلب ہے “خبردار” یا “مبصر”۔ اللہ (SWT) وہ ہے جو اپنی مخلوق پر مسلسل نظر رکھے ہوئے ہے، اور کوئی چیز اس کے علم سے باہر نہیں ہے۔ وہ کائنات میں ہونے والی ہر چیز سے باخبر ہے، بشمول ہمارے خیالات، اعمال اور ارادے۔

اللہ (SWT) قرآن مجید میں فرماتا ہے، “اور تم جہاں کہیں بھی ہو وہ تمہارے ساتھ ہے، اور جو کچھ تم کرتے ہو، اللہ اسے دیکھ رہا ہے۔” (سورۃ الحدید، 57:4)۔

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں فرمایا کہ اللہ تعالیٰ فرماتا ہے کہ میں جیسا میرا بندہ گمان کرتا ہے ویسا ہی ہوتا ہوں، جب وہ میرا ذکر کرتا ہے تو میں اس کے ساتھ ہوتا ہوں، جب وہ میرا ذکر کرتا ہے تو میں اس کا ذکر اپنے آپ سے کرتا ہوں۔ اگر وہ کسی مجلس میں میرا ذکر کرتا ہے تو میں اس سے بڑی مجلس میں اس کا ذکر کرتا ہوں، اگر وہ ایک ہاتھ میرے قریب آتا ہے تو میں ایک ہاتھ اس کے قریب آتا ہوں اور اگر وہ میرے پاس چل کر آتا ہے تو میں اس کے پاس جاتا ہوں۔ رفتار۔” (صحیح بخاری، کتاب 97، حدیث 15)۔
لہٰذا بحیثیت مسلمان ہمیں ہمیشہ اللہ کی موجودگی کا خیال رکھنا چاہیے اور اپنے تمام اعمال اور ارادوں میں اللہ کو راضی کرنے کی کوشش کرنی چاہیے۔ ہمیں یاد رکھنا چاہیے کہ اللہ سبحانہ وتعالیٰ ہم پر ہر وقت نظر رکھے ہوئے ہے اور ہم سے قیامت کے دن ہمارے اعمال کا حساب لیا جائے گا۔