You are currently viewing الفتح : اللہ : کے  99 نامو ں میں سی ایک مبا رک نام ہےجس کا مطلب کامیابی ہے
alfatah allah ke 99 namo n mein si aik mubarik name hai jis ka matlab kamyabi hai

الفتح : اللہ : کے 99 نامو ں میں سی ایک مبا رک نام ہےجس کا مطلب کامیابی ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

SWTے ناموں میں سے ایک نام ہے۔ یہ عربی لفظ “فاتحہ” سے ماخوذ ہے جس کا مطلب ہے “کھولنا” یا “فتح دینا”۔ “الفتح” نام کا مطلب ہے “کھولنے والا” یا “وہ جو فتح دیتا ہے”۔

اللہ (SWT) کو “الفتح” اس لیے کہا جاتا ہے کہ وہ اپنے بندوں کے لیے کامیابی، خوشحالی اور فتح کے دروازے کھولتا ہے۔ وہی ہے جو مومنوں کو ان کے دشمنوں پر فتح عطا کرتا ہے اور لوگوں کے دل اسلام کے لیے کھول دیتا ہے۔

قرآن مجید میں اللہ سبحانہ وتعالیٰ فرماتا ہے، ’’اور کہو اے میرے رب میرے علم میں اضافہ فرما‘‘۔ اور ہم نے ان (پیغمبر) کو شعر نہیں سکھایا اور نہ یہ ان کے لیے موزوں ہے، یہ صرف ایک پیغام اور واضح قرآن ہے، جو زندہ ہے اس کو ڈرانے کے لیے اور کافروں کے خلاف کلمہ کا حق ادا کرنے کے لیے ہے، کیا وہ دیکھتے نہیں ہیں کہ ہم نے ان کے لیے اپنے ہاتھوں سے چرنے والے مویشی پیدا کیے ہیں اور وہ ان کے مالک ہیں، اور ہم نے ان کو ان کے لیے مسلط کیا ہے، تو ان میں سے بعض کو وہ سوار کرتے ہیں اور بعض کو کھاتے ہیں، اور ان کے لیے اس میں ہیں۔ (دوسرے) فوائد اور مشروبات، تو کیا وہ شکر گزار نہیں ہوں گے، لیکن انہوں نے اللہ کے سوا معبود بنا رکھے ہیں کہ شاید ان کی مدد کی جائے، وہ ان کی مدد کرنے پر قادر نہیں، اور وہ خود ان کے لیے حاضر سپاہی ہیں۔ سو ان کی بات تمہیں غمگین نہ کرے، بے شک ہم جانتے ہیں جو وہ چھپاتے ہیں اور کیا ظاہر کرتے ہیں، کیا انسان یہ نہیں سمجھتا کہ ہم نے اسے نطفے سے پیدا کیا ہے، پھر وہ فوراً کھلا کھلا مخالف ہے۔ ہمارے لیے مثال پیش کرتا ہے اور اپنی تخلیق کو بھول جاتا ہے، وہ کہتا ہے کہ ہڈیوں کو کون زندہ کرے گا جب وہ ٹوٹی ہوئی ہوں؟ کہہ دو کہ ان کو وہی زندہ کرے گا جس نے پہلی بار پیدا کیا اور وہ تمام مخلوقات کو جاننے والا ہے۔ وہی ہے جس نے تمہارے لیے سبز درخت سے آگ پیدا کی، پھر تم اس سے آگ بھڑکاتے ہو، کیا وہ اس بات پر قادر نہیں ہے کہ آسمانوں اور زمین کو پیدا کرے، ہاں، (ایسا ہی ہے)۔ وہ جاننے والا خالق ہے، اس کا حکم صرف اس وقت ہے جب وہ کسی چیز کا ارادہ کرتا ہے کہ وہ اسے کہتا ہے کہ ہو جا، تو وہ ہو جاتا ہے، وہ ذات پاک ہے جس کے ہاتھ میں ہر چیز کی سلطنت ہے اور اسی کی طرف تم لوٹائے جاؤ گے۔ ..” (سورہ یٰسین، 36:68-83)

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں فرمایا کہ اللہ تعالیٰ الفتح ہے اور وہ الفتح کو پسند کرتا ہے لہٰذا اللہ تعالیٰ سے الفتح کے نام سے دعائیں مانگو۔ (ترمذی، کتاب 48، حدیث