You are currently viewing القابد”اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک مبارک نام ہےجس کا مبلب روکنے والا ہے
al qaabid Allah ke 99 naamon mein se aik mubarak naam hai jis ka matalb roknay wala hai

القابد”اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک مبارک نام ہےجس کا مبلب روکنے والا ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

القابد”اللہ” کے 99 ناموں میں سے ایک مبارک نام ہے
“اللہ القابد” اسلام میں اللہ (SWT) اس کا مطلب ہے “روکنے والا” یا “روکنے والا”۔ اس نام کا تذکرہ قرآن مجید میں سورہ البقرہ کی آیت نمبر 245 میں آیا ہے، جہاں اللہ تعالیٰ فرماتا ہے، ’’کون ہے جو اللہ کو اچھا قرض دے تاکہ وہ اس کے لیے کئی گنا بڑھا دے؟ روکتا ہے اور کثرت دیتا ہے، اور اسی کی طرف تم لوٹائے جاؤ گے۔”

اللہ (SWT) کے اس نام سے مراد اس کی طاقت ہے کہ وہ جسے چاہے روک دے یا روک لے۔ یہ ہمارے لیے ایک یاد دہانی ہے کہ ہمارے پاس جو کچھ بھی ہے وہ اللہ (SWT) کی طرف سے ہے اور وہ اسے چھین لینے یا ہم سے روکنے کا اختیار رکھتا ہے اگر وہ چاہے۔ یہ ہمیں یاد دلاتا ہے کہ ہمارے پاس جو کچھ ہے اس کے لیے شکر گزار ہوں اور اسے ایسے طریقے سے استعمال کریں جس سے اللہ (SWT) خوش ہو۔

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک حدیث میں فرمایا کہ اے اللہ میں پریشانی اور غم، کمزوری اور سستی، کنجوسی اور بزدلی، قرضوں کے بوجھ اور مردوں کے غلبہ سے تیری پناہ مانگتا ہوں۔ (صحیح بخاری، کتاب 75، حدیث 414)۔ اس حدیث سے معلوم ہوتا ہے کہ اللہ (SWT) کی پناہ مانگنا مردوں کے زیر اثر ہونے سے اپنے آپ کو اس دنیا کے نقصانات سے بچانے کا ایک طریقہ ہے، جو بالآخر اللہ (SWT) کے اختیار میں ہے کیونکہ وہ روکے ہوئے ہے۔