You are currently viewing الخالق “اللہ” کے 99 نام میں سے ایک نام ہے
Alkhaliq " Allah " ke 99 naam0 mein se aik name hai

الخالق “اللہ” کے 99 نام میں سے ایک نام ہے

  • Post author:
  • Post category:Islam

“الخالق” اسلام میں اللہ (SWT) کے 99 ناموں میں سے ایک ہے۔ اس کا مطلب ہے “خالق” یا “ساز”۔ اللہ (SWT) کائنات کی ہر چیز کا حتمی خالق ہے، اور وہ جس چیز کو چاہے وجود میں لانے کی طاقت رکھتا ہے۔

قرآن مجید میں اللہ سبحانہ وتعالیٰ فرماتا ہے، “وہی اللہ ہے، جو ہر چیز کا موجد ہے، صورتوں کا عطا کرنے والا ہے، اسی کے لیے بہترین نام ہیں، جو کچھ آسمانوں اور زمین میں ہے، سب اس کی تسبیح کرتے ہیں، اور وہ ہے۔ غالب، حکمت والا ہے۔” (سورۃ الحشر، 59:24)۔

خالق کے طور پر، اللہ (SWT) نے ہر چیز کو ایک مقصد اور ایک منصوبہ کے ساتھ پیدا کیا ہے۔ اس نے کائنات اور اس میں موجود تمام چیزوں کو پیدا کیا ہے جن میں انسان، حیوانات، نباتات اور دیگر تمام جاندار اور غیر جاندار چیزیں شامل ہیں۔ اللہ (SWT) نے ہمیں قرآن اور نبی محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی تعلیمات کے ذریعے بھی رہنمائی فراہم کی ہے تاکہ ہماری زندگی کے مقصد کو سمجھنے اور اس طریقے سے زندگی گزارنے کے طریقے کو سمجھنے میں مدد ملے جس سے وہ خوش ہو۔

ہمارے لیے یہ یاد رکھنا ضروری ہے کہ اللہ (SWT) کائنات کی ہر چیز کا حتمی خالق اور قائم رکھنے والا ہے، اور ہمیں ضرورت کے وقت ہمیشہ اسی کی طرف رجوع کرنا چاہیے اور اس کی رہنمائی اور رحمت کی تلاش کرنی